Loading...

Printletter

Print Management - nie trać czasu i pieniędzy!

Firmy, niezależnie od branży i wielkości, na co dzień stają przed dylematami związanymi ze zlecaniem usług poligraficznych. Nie da się bowiem prowadzić działalności bez chociażby najprostszych druków firmowych – jak wizytówki, foldery, teczki czy papier firmowy, aż po najbardziej skomplikowane projekty poligraficzne.

Więcej >

Zaskoczył nas standard - wywiad

Fachowa wiedza, jakość, zastosowanie innowacyjnych technologii, elastyczność w podejściu do klienta – to tylko niektóre z zalet print managementu, o których opowiada Katarzyna Kirsz-Paruch, pracownik Departamentu Marketingu i Współpracy Regionalnej Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Przeczytajcie zatem o tym jak zaczęła się współpraca MARR-u z MMDS-em, której jednym z efektów jest pewne zdjęcie…

Więcej >

Po pierwsze - OPTYMALIZACJA

MMDS Print Management świadczy usługi w zakresie optymalizacji procesów poligraficznych. Usługi te polegają na zwiększeniu efektywności i jakości procesów poprzez lepsze dostosowanie ich do potrzeb poligraficznych i specyfiki działalności Klientów.

Więcej >

Saperzy poligrafii

Pośrednik – tak właśnie postrzegany jest dostawca usługi Print Management. „Mamy własnych grafików”, „Mamy własną agencję”, „Projekty robi nam drukarnia” – twierdzą klienci w czasie rozmowy z konsultantem MMDS. Po co MMDS utrzymuje studio graficzne?

Więcej >

Nie ma rzeczy niemożliwych...

Dobry hotel to taki, w którym mieszkając mamy poczucie komfortu i bezpieczeństwa. To miejsce, w którym wyprzedza się oczekiwania gościa, zapewniając mu obsługę na najwyższym poziomie. Taki jest niewątpliwie hotel Sheraton. I takim pięciogwiazdkowym partnerem w dziedzinie poligrafii jest też MMDS Print Management – w obu przypadkach Klient wie, jak wysokie są jego oczekiwania, wie też, że traktowany jest indywidualnie. Zapraszamy na rozmowę z Joanną Cigorin, Starszym Specjalistą ds. Public Relations w hotelu Sheraton w Krakowie.

Więcej >

Optymalizacja = korzyści

Postęp w dziedzinie nowych technologii i surowców umożliwił optymalizację poligrafii w niespotykanym dotychczas zakresie. Ostateczny odbiorca produktu poligraficznego ma możliwość dokonywać wyboru z szerokiej gamy rozwiązań, pozostając nadal w planowanym budżecie. Jednak jako wędrowiec na nieznanej sobie trasie potrzebuje dobrego przewodnika, któremu powinien określić jakiej drogi oczekuje: krótkiej i szybkiej, czy może dłuższej, ale z ciekawymi widokami.

Więcej >

7 grzechów głównych

Papier przyjmie wszystko – głosi stare przysłowie. Ale żeby papier przyjął cokolwiek w formie drukowanej, trzeba najpierw przygotować to coś do druku. Możemy zrobić to sami – w końcu umiemy sami się ostrzyc, wyleczyć, naprawić telewizor plazmowy, więc czemu by nie poprojektować? Ewentualnie możemy zdać się na fachowca...

Więcej >

Prosto, przyjemnie i bez ryzyka - wywiad

Wymagający klient to zawsze spore wyzwanie. Raiffeisen Bank Polska, jako instytucja należąca do międzynarodowej grupy finansowej, bez wątpienia do grona takich klientów się zalicza. Gdy zatem licznie stawiane wyzwania spotykają się na co dzień ze słowami uznania, nie pozostaje nic innego, jak przedstawić, o czym tak naprawdę mowa… Szerzej o szczegółach tej współpracy będziemy rozmawiać z Marcinem Cyprysiakiem, specjalistą ds. administracji z departamentu administracji i zakupów w Raiffeisen Bank Polska.

Więcej >

Cyfrowa przyszłość

Świadomość i wykorzystanie druku cyfrowego cały czas wzrastają – produkcja niskonakładowa, druk na żądanie, web-to-print – wszystkie te usługi cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Ma to związek z ceną i oczekiwaniami nabywców, by zapewnić jak najkrótszy czas realizacji. W jaki sposób, dzięki możliwościom oferowanym przez technologię druku cyfrowego, zmieniło się oblicze współczesnej poligrafii?

Więcej >

Oszczędność bez kompromisu

Starszym muzeum kojarzy się z chronioną przez parasol państwa nudną instytucją i obowiązkowymi wycieczkami szkolnymi, podczas których monotonny głos przewodników gasił ostatnie iskierki zainteresowania historią, nauką czy sztuką. Ale muzeum współczesne musi być inne – dynamiczne, multimedialne i interaktywne, a jego przekaz – fascynujący i wciągający, bo jak każda współczesna instytucja podlega mechanizmom rynkowym i aby skutecznie konkurować i przetrwać na rynku kultury, potrzebuje zaspokoić swoje potrzeby marketingowe, w tym poligraficzne. O styku muzealnej poligrafii z print managementem porozmawiamy z Andżeliką Bauer – Kierownikiem Działu Realizacji Wystaw i Wydawnictw.

Więcej >